lauantai 17. marraskuuta 2012

molivaan, kohta lähden! c:

eli tässä odottelen, lähetään kohta saran kaa tallille ennen vuokraajia, niin ehitään tehä kaikkee kivaaa (:
tältä päivältä saatte odottaa videopostausta! jos jaksan tehdä mutta jos en jaksa niiin kuvia ainakin paljon!!! 

tää oli nyt supertylsä pikkupostaus varoitin vain tulevasta! (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti