keskiviikko 29. toukokuuta 2013

everyday i feel this pain

huhhuh, on nyt jääny pois näitä postauksi, adan mukaan putki on mennyt poikki :( 
mut tuskimpa teitä haittaa et kirjotan lifestyliäki ? mut joo, lupauduttiin tyärien kans sit juontamaan kevätjuhlaa ja meiät on vapautettu tänne tietokoneluokkaan suunnittelemaan sitä juontoa :D

ootan niin innolla tuota hommaa ! :3



meijän juonnot menee kuitenki päi persettä xd




maanantai 27. toukokuuta 2013

annoitko sydämmesi, vaiko sen vaan varasti ?

 

eli siiis täs oon tänää ollu tyärien kans :3 on ollu tosi kuuma ! :o ja huomenna tullee makia päivä :D
koulu alko tänään 9.00 koska ekaa uskonnon tuntia ei ollut :3 katottiin sit ruotsin tunti eemeliä ja matikantunti titaniciä ♥ fyken tunti meni sit stepuppia katellessa, ja siinä sit jade meni mielissään laittaa opettajan tuolille fairyä ku se oli pois luokasta (y) sit ku se tuli luokkaan se mielissään istu siihen ja housut oli ihan vihreet, ja ne housut oli vielä valkoset :D:D
sit se ope lähti sinne takahuoneeseen about 5minuutin päästä ja tuli sieltä semmonen pitkä takki päällä :D häipy luokasta ja ku se tuli takas sai jade huuot.. eiks oo opettajilta aika törkeetä haukkua alkavaksi huoraksi ? :s


hohhoijaa :d mulla pitäs parantaa vähä koulussa :D olin saanu 21 läksyt tekemättä merkintäää xdd ja sit surunaamja oli vaan 1 :) ja näitänäitä hymynaamoja oli 35 ! hyvä mä ;)


annoitko sydämmesi, vaiko sen vaan varasti ?


se jää sun uniin, et saa sitä mielestäs
heräät aamulla, toivot olevan vieressäs
pommitat viesteil, hymyilet ku takas saat
tiedät et sil on toinen, silti haluut rakastaa.


alan nyt sit laitteleen kuvia iha muutenki mun elämästä, kavereista ja muuta :3



tiedät se ei haluu sua ja se sattuu, mut se kuiskaakin "mitä vain voi tapahtuu"


♥: Emu

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

tallilla yötä :3


noniin eli lähettiin aamulla tallille noin 12 aikaan, mukana oli Tuuli, Venla ja Veera (:





täs sitte meijän evääät :D























 no mut meillä oli kivaa ja otetaan joskus uusiksi ! (:

perjantai 24. toukokuuta 2013

tunnilla ja synttärit (:

  eli menin mantelilla tunnilla ja pni oli aivan huippu (: 
pääs pitkästäaikaa meneen ponilla ja hypättiin semmosta jännää hommaa
en osannu ees mennä enää mansella ::D:D:D
aika laama :3


 nää on sieltä synttäreiltä sit (: siel oli kivaa olin vaan melkee kokoajan adan kans mut nojooo tulihan siinä
pari välikohtausta, mua ja veera vejeltiin turpaan ja sit meijä äiti kuuli siittä ja hommas mut ja veerat meille(:
mua ei ees hakattu niiin pahasti mut veera piestiin ihan kunnolla :c 
onneksi nyt kaikki on kunnossa ♥

kohta me mennään sit tallille tyttöin kans ja jäähään sinne yöksi (:

torstai 23. toukokuuta 2013

oudamn

 noniiin oon alkanu pitään tätä blogia samalla lifestyle blogina (: mut enemmään kuitenki kaartuu heppajuttuihin (: nyt laittelen kuvia !
vklp tallille sit yötä !