maanantai 13. toukokuuta 2013

hyppelyä ! (:

nyt oon alkannu menemään nanalla aika paljon uudessa kodissa siitä sit enviikolla vähä jottai esittelyvideota ? :) mut jooo nana hyppäs rauhallisesti ja oli muutenki mukavaa !

 laiteltiin nana tarhassa ettei jesse ala riehuun :D 















haluatteko videopostauksia tai erikoispostauksia ? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti