nyt oon alkannu menemään nanalla aika paljon uudessa kodissa siitä sit enviikolla vähä jottai esittelyvideota ? :) mut jooo nana hyppäs rauhallisesti ja oli muutenki mukavaa !
laiteltiin nana tarhassa ettei jesse ala riehuun :D
haluatteko videopostauksia tai erikoispostauksia ? (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti