Sivut
Blogi
Aapeli
YouTube
sunnuntai 26. toukokuuta 2013
tallilla yötä :3
noniin eli lähettiin aamulla tallille noin 12 aikaan, mukana oli Tuuli, Venla ja Veera (:
täs sitte meijän evääät :D
no mut meillä oli kivaa ja otetaan joskus uusiksi ! (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti