sunnuntai 26. toukokuuta 2013

tallilla yötä :3


noniin eli lähettiin aamulla tallille noin 12 aikaan, mukana oli Tuuli, Venla ja Veera (:





täs sitte meijän evääät :D























 no mut meillä oli kivaa ja otetaan joskus uusiksi ! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti