menin aamusta tallille siskoni kans ja sit hain nanan tarhasta ja jesse muuttu ihan hulluksi ku jäi yksin, koitti ryömiä tarhan ali ja ja juoksi hirnu ja hyppi ku hullu :( no siinä oli propleemana et miten me voiaan jättää jesse tarhaan ettei se tuu läpi ku mennäään kentälle...
no päädyttiin menemään viereisellä pellolla ja siellä meni ihan hyvin ! :D
poni vähä kompuroi :DD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti