lauantai 4. toukokuuta 2013

ratsastelua uudella tallilla (:

menin aamusta tallille siskoni kans ja sit hain nanan tarhasta ja jesse muuttu ihan hulluksi ku jäi yksin, koitti ryömiä tarhan ali ja ja juoksi hirnu ja hyppi ku hullu :( no siinä oli propleemana et miten me voiaan jättää jesse tarhaan ettei se tuu läpi ku mennäään kentälle... 

no päädyttiin menemään viereisellä pellolla ja siellä meni ihan hyvin ! :D







poni vähä kompuroi :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti