torstai 27. joulukuuta 2012

#7 liilaaa pony (;

eli menin taas yksin tallille ja pakkasta oli - 30astetta :d en menny ku ihan rentoo ettei hikeenny c:
aluksi oli tarkotus mennä maastoon mutta sitte ko pakkanen ja kaveri ei halunnu tulla mukkaa :D

no menin aika varustepainotteisena :DD oli liila satulahuopa (menin siis vaan satulahuovalla) ja liilat pintelit (; oli oikeen mukavaa ja nana meni nätisti en menny ku vaan käyntiä ja ravia (: lopuksi sitte annoin namuja ja kaikkee kivaa hepalle (:

sori taas kuvaton postaus ): mut seuraavassa tulee kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti