eli menin taas yksin tallille ja pakkasta oli - 30astetta :d en menny ku ihan rentoo ettei hikeenny c:
aluksi oli tarkotus mennä maastoon mutta sitte ko pakkanen ja kaveri ei halunnu tulla mukkaa :D
no menin aika varustepainotteisena :DD oli liila satulahuopa (menin siis vaan satulahuovalla) ja liilat pintelit (; oli oikeen mukavaa ja nana meni nätisti en menny ku vaan käyntiä ja ravia (: lopuksi sitte annoin namuja ja kaikkee kivaa hepalle (:
sori taas kuvaton postaus ): mut seuraavassa tulee kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti