taas nyt on jääny kirjottamatta monta kertaa !!! ):
aluksi heti ilmoitus asia! kone on iha sekasi niin en saa kuvia koneelle niin pittää katella miten sais niitä tänne blogiin :d ja nanahan ei onnu enäää joka on hyvä asia ! ♥
Torstaina siis mentiin tätin kanssa tallille ja piti mennä kentällä ku maneesissa oli tunnit.. aluksi olin vähän silleen että eikää kentällä kylmässä ): mutta sitte ku pääsin sinne niin menin ympyrällä jonka joku oli siihen ratsastanut niin ei tarvinut mennnä aluksi umpparissa. horjuin aluksi hieman koska menin ilman satulaa, mutta kyllä se siitä sitte !
vähän aikaa olin verkannu niin menin sitte sinne syvemälle lumelle, nana oli ihan innoissaan se vaan pomppi pää ylmäällä ja ravaili häntä pystyssä :3 virtaakin oli mut keskiviikkona nanalla oli ollu lepopäivä (:
kyl me vähän laukattiinki siellä syvemmällä muttei kuitenkaan paljo ettei hikeenny ku oli niin kylmä!
Lopuksi tätiki kävi ratsastamassa nanalla ja nana meni nätisti (:
+ koitan saaha enskerraksi kuvia (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti