maanantai 25. helmikuuta 2013

#9 puskaratsastaja ;)

argh hoksaa etten oo taas kirjotellu mut nyt kirjotan c:
oon nyt puskaillu tosi paljo nanalla semmosii iha rentoja maastoja kaverin kaa, yleensä se kaveri on ollu tuuli (: tutustellaan nanan kaa vasta noihin maastoihin ne on tosi mukavat ! :) ollaan löyetty semmonen polku ja mää käyn siellä aina laukkaamassa lujaa ! :3 nana on maastossa tosi rauhallinen nykyään (:

viimeksi käytiin ratsastusreitillä ja siellä tuli rabureita aika paljo :d mut ei nana ees ollu kummissaan niistä niin alan käyymään nyt yksinki maastoilemassa (: koitan saaha tänään vielä kuvia tänne jos tuuli jaksaa laittaa faceen ne ! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti