keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

haaste osa 1

sain tän idean roosan blogista joten niin koitetaan jos jaksaisin nyt tehä tän loppuun :3

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.

Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.

Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.

Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.

Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.

Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.

Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.

Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.

Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.

Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.

Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.

Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.

Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.

Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.

Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

eka hevonen jolla oon ratsastanu oli varmaan puppe mut tunnilla menin ekaaa kertaa antti nimisellä hevosella ja opin sillä keventämään ja muutenkin ohjaamaan se oli aivan ihana tunti ja ihana muisto ♥

antti (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti