JESJESJES ja vielä kerran JES !! nyt on nanatallille löytyny uus poni, kyseessä on orishettis joka on vasta kaksivuotias ja nimeltään ponikujan arman, aapeli (: siinä on sitte kouluttamista ratsuksi ensviikolla poni haetaan jostain kaukaa en oo varma missä se on mutta sieltä jostain se tulee (:
Aapeli sukupostissa (:
Kuvat sukupostista.


oijj ku sulone. sit siellä on laikkuponien ylivalta. (:
VastaaPoistakatoin eka et toi on männikköstä se tomppa poni, onneks ei... :)
hehe :D lehmiä tallipiha täynnä :3 ja tuo on vissii kauhavalta lähtösin (:
Poista