omfg.
jes lumet maassa ja tämä kuumeinen neiti lähti heti aamusta kuvailee profiilikuvaa itellesä pihalle (y) noh kylhä sieltä kuvia tuli oiken monta ja niistä moni kelpas mut noora sit päätti mikä tulee :)
jooo noh täs on ihana olo ku talvi on ja lumet maassa, veikkaan et nää on nyt pysyvät lumet ku niin kauan jo pysyny maassa :) toisaalta on kiva et ei oo kovin kylmä vaik aina ku lähen ihalle nii heti iha kalikkana :D noh ehkä puen vielä vähän enemmän päälle :)
ja sit viimesenä tuli se lopullinen kuva josta ite tykkäsin eniten ja jonka laitoin sit fb prf kuvaksi ku se oli kaikista se parhain kuva joka onnistui parhaiten :)
siinä se sit :)
enää 11 päivää siihen talliyö hommaa ♥



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti