lauantai 23. marraskuuta 2013

kuvaukset ;)

siitä on kyl jo aikaa ku ne kuvaukset oli mut tässä on sit joitai niitä kuvia mitä
sieltä kuvauksista tuli :) pahoittelen kuvien laatua koska ella > fb > emu > picmonkey >blogi
elikkä jooo ne on kans tosi tummia mut ei voi mtn :s

tyhmä poni <3
 jooo elikkä teen aina sillee et ratsin  nanan ja aapeli saa tulla perässä niin sit aapeli vähä innostu xd se veti kunnon pukkisarjaa aina nanan perässä ja nanaki sit välillä innostu mut sain nanan pidettyy kurissa kuitenki :)


 tää on jotenki ihana kuva ku nuo valoistukset ja nanaki on nättinä :3

kesä                                     syksy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti