tiistai 5. marraskuuta 2013

uus ulkoasu ! :)



kuten osa varmaan nyt hoksas niin koko ulkoasu on päivitetty ja kiitokset siitä kuuluu Sirille joten sille vaan baneritilauksia ! aluksihan ulkoasusta piti tulla talvinen, sininen ja sillee mut nyt ku kokeilin niin sininen ei oikee sopinu tuohon niin laitoin sit tommosen vivoletin joka sopii nansullekki :3

tälle viikolle on paljo suunnitelmia huomenna baronille, torstaina nanalla, perjantaina baronille ja sunnuntaina baronille suunnitellaan viel marian (baronin toinen vuokraaja) semmonen viikko suunnitelma varmaan yhtenä päivänä hyppäystä ja yhtenä koulua ja yhtenä ööäöäöää varmaan maastakäsin työskentelyä ja sit tämmöstä ilmansatulaa paskaa :D nansulla vois sit jottai kunnon kouluvääntöä tai sit iha vaa hölkyttelyy ilman satulaa, riippuu aivan keleistä ! Paapella vois sit kokeilla iha tämmöstä juoksutusta ku se ei liinas mee enää oikei hyvi :d mut toisaalta paapella vois kokeilla iha vaa maastakäsin juttuja :)

just tossa hannan kaa juttelin ku kuukauen päästä mennään talonvaheiksi varmaan kahen mun kaverin kaa :) ja sillo on jo Väinöki tullu jote talli täynnä heppoja ! jeejee :3

Aateltiin tyttöin kans siihe vklp vääntää joku vähä pitempi maasto mut ei ookku yks hevonen jolla voi ratsastaa ja aapeli nii pittää kattoa mite tehää mut sillo lähettäs ponskien kans kunno varusteratsastajina liikkeelle ku nansulle kaikki liilaa ja paapelle kaikki viininpunasta ku se sopii paapelle tosi hyvin :D oon muute huomannu et oon alkanu sanoo aapelia paapeksi ku se on lyhyt ja helppo sanoa, hah :D


voi että tulee kesää ikävä ku kattoo näitä kuvia :3 <3


mut ku kattoo niin kyl nana on muuttunu paljo virppari ajoista ! :)
ja sori nyt tuli vähä tämmöne asiaton postaus mut huomenna lisäääääää ! :)

♥: Emu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti