tiistai 30. syyskuuta 2014

Päivitystä!

Hei kaikki lukijat! Ensimmäisenä pahoittelen pitkää postausväliä, mutta on ollut kiireitä. Ratsastamisesta on ollut pieni tauko mopokaatumisen takia. En ole siis itse kaatunut vaan ollut kyydissä ja mitään pahaa ei sattunut. Sunnuntaina kävin ratsastamassa vikke nimisellä suomenhevosella joka oli ihan kiva.



Ainuat onnituneet kuvat ovat käynnistä. Nyt kun pääsi menemään pitkästä aikaa isomalla hevosella huomasi että istunta oikeasti huononee poneilla.
 


 Tässä vielä pari epäonnistunutta laukkakuvaa. Vikke oli tosi kiva ratsastaa mutta oli hieman sisäpohjetta vastaan kokoajan ja laukassa tuntui että kaatu sisälle mutta hyvin meni loppujenlopuksi.
 

anteeksi istunta.

Ponilla oli kokoajan vauhtia!

Vielä viime kerralta kun aapelilla ratsastin niin kuvia.



jfdisjivdso
iuh miltä näytän tuolla







r
Rakkaus <3



2 kommenttia: