Ensimmäisenä haluan pahoitella ettei oo taaskaan tullut kirjoiteltua pitkään aikaan, muttei sen puoleen tullu käytyä tallillakaan. Torstaina kävin tallilla Jennin kanssa ja menin Väinöllä, Jenni Nanalla. Mentiin ihan perus peltoilua mutta loppujen lopuksi jouduttiin lähtemään pellolta kun metsässä oli joku hyppimässä ja pelotteli hevosia. Juuri huomasin että en oo edes meidän talliyöstä kirjottaut, siitä oli videokin tulossa mutta se vähän meni.
Nyt voisin ehkä pari kuvaa laittaa meijän talliyöstä niin ette jäis aivan ilman kuvia kun tiedän että kuvattomia postauksia on hieman tylsempi lukea :D
Tosiaan poista pientä rakennekuvaa!
Elikkäs siis aattelin että koitan tehä joulukalenterin mutta en tiiä miten onnistun ku muutenki postailu jäänyt vähiin, noh mutta yritetään! Laitelkaahan ehdotuksia mitä haluatte (esim. videoita, kuvia, esittelyjä?)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti