| olin ellalla tyttöjen kans yötä ja katottiin ilta kauhuleffoja :3 oli iha superkivaa ! |
| ollaan aika nössöjä ku ei uskallettu kattoo kauhuleffoja XD |
| 1tunti eteenpäi ja mentiin nukkumaan :D |
menin aamusta tallille tekeen laidunta kaveriksi mut se oli jo valmis ku tulin tallille (:
lähin sit maastoon ja nana oli nätisti se vaan hypi ku näki lätäköitä, vähä höperö :3
sit menin kentälle ja siel ei menny hyvin :c nana pomppi ja hyppi, välillä oli etujalat ilmassa ja välillä vaihteeksi takajalat oli ilmassa, ponia vitutti :D
torstaina & lauantaina pääsen kokeilemaan jesseä, se on niin iso et vähä jännittää mut ei ovi mtn :3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti