tiistai 11. kesäkuuta 2013

top 5 blogit ;)

huomenta kaikki! (: tänä'än oon jotenki ylisupermahti hyvällä tuulella vaikka heräsin jo 11 o__o normaalisti herään siis joskus 2 aikoihin xd mut mitäs pienistä ! nyt oon innostunu lukeen blogeja hirveesti tänä aamuna, ja aattelin tehä semmosen top 5 blogit ;)

1. voitto kotiin
blogia on kiva lukea koska voiton ja tiian elämä kiinnostaa minua, ja varmasti monia muitakin ! (: videopostaukset ovat kivoja ja selviä, niissä ei ole moittimista! ulkoasu ja banneri ovat kivoja ja muuttuvat tarpeeksi lyhyin väliajoin :3

2. Everything is possible
blogi on siisti ja siellä on ihania kuvia ! blogin uslkoasu ja banneri ovat kivan kesäiset ja muutenkin erittäin onnistuneesti tehdyt ! (: myös tekstit ovat helposti luettavia ja niitä on mielenkiintoinen lukea ! (:

3. there will be paradise for me
postauksia on kiva lukea ja kuvia on sopivan paljon ! (: bloggaajalla on ihanat hiukset ;__; blogin ulkoasu on yksinkertainen eikä haittaa mitenkään blogin yleisolemusta tai jotain sellaista :3

4. Bon Bon
kiva blogi ! sopivasti vaaleanpunainen :3 äwäwäwäwäwää muutenki ihana poni ja bloggaaja on kaunis ! mut ehkä se on se vaaleanpunainen joka viehättää siellä (?) mutta kaikin puolin hyvä blogi !

5. I Finally found you
mukava blogi & mukava bloggaaja ! blogia on kiva lukea mutta postauksia tulee liian harvoin :( kaikinpuolin kiva blogi !


no mitäs tykkäsitte arvosteluista ? (:

HOXHOX !
sitten kun 50 lukiaa saadaan täyteen teen kysymyspostauksen (: eli siis 44/50 kohta on 50 täynnä, kiitos kaikille uusille lukijoille !

ennen

jälkeen
onko mun istuntamuuttunu ollenkaan ? (: parempaan tai huonompaan suuntaan ?

1 kommentti: