1. voitto kotiin
blogia on kiva lukea koska voiton ja tiian elämä kiinnostaa minua, ja varmasti monia muitakin ! (: videopostaukset ovat kivoja ja selviä, niissä ei ole moittimista! ulkoasu ja banneri ovat kivoja ja muuttuvat tarpeeksi lyhyin väliajoin :3
2. Everything is possible
blogi on siisti ja siellä on ihania kuvia ! blogin uslkoasu ja banneri ovat kivan kesäiset ja muutenkin erittäin onnistuneesti tehdyt ! (: myös tekstit ovat helposti luettavia ja niitä on mielenkiintoinen lukea ! (:
3. there will be paradise for me
postauksia on kiva lukea ja kuvia on sopivan paljon ! (: bloggaajalla on ihanat hiukset ;__; blogin ulkoasu on yksinkertainen eikä haittaa mitenkään blogin yleisolemusta tai jotain sellaista :3
4. Bon Bon
kiva blogi ! sopivasti vaaleanpunainen :3 äwäwäwäwäwää muutenki ihana poni ja bloggaaja on kaunis ! mut ehkä se on se vaaleanpunainen joka viehättää siellä (?) mutta kaikin puolin hyvä blogi !
5. I Finally found you
mukava blogi & mukava bloggaaja ! blogia on kiva lukea mutta postauksia tulee liian harvoin :( kaikinpuolin kiva blogi !
no mitäs tykkäsitte arvosteluista ? (:
HOXHOX !
sitten kun 50 lukiaa saadaan täyteen teen kysymyspostauksen (: eli siis 44/50 kohta on 50 täynnä, kiitos kaikille uusille lukijoille !
| ennen |
| jälkeen |
onko mun istuntamuuttunu ollenkaan ? (: parempaan tai huonompaan suuntaan ?
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoista