keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

tivolii ja tiiäx niiin :D

<

noniiin ttäs ollaan oltu tallilla ja on ollu kivaa :3 ja tivolitki käyty läpi !







näitä meijän taiteellisia kuvia :D
oliha se makia ku laitetiin siihen nuotiota eikä mienannu pysyä tuli siinä niin pari semmosta pientä lasta okok ientä ja pientä mut jooo niin ne toi meille puita ihan kauheesti et saahaan se nuoti pysymään, oltiin siinä iha herkänä sit ku se oli jotenki niin ihana ku tuntemattomat tuo puita ja ns. huolehtii :D



 sit mun serku tuli maanantai aamuna meille ja mentiin tivoliin ymsyms :3


 ihanalla porukalla tivolissa ♥ noora puuttuu ku joutu lähteen pahan olon takia :c




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti