lauantai 13. huhtikuuta 2013

#22 hyppyjä !

noniin menin tallille klo9 aikoihin otettiin nana sisälle ja harjattiin se sitten, raspattiin kans siltä ylimääräset irtokarvat poisa ! (: sit laitettiin poni jalähin rattastaa aluksi menin itsenäisesti mutta sitten yksi hanna (ei omistaja hanna) tuli opettamaan minua ja sit tunnista tuli oikein kiva! (: 

toi este oli tosi kiva ja nana tykkäs !

gröhöm. toi oli tommonen iha jees este siinä okserin eessä 12m.

toi portti oli aluks vähä pelottava mut kyl siitä yli päästiin ! (: 







pääsin menee myös remolla ja tipuin kahesti (y)




2 kommenttia: