Sivut
Blogi
Aapeli
YouTube
keskiviikko 24. huhtikuuta 2013
nana oli hurjana !
omk, en tiiä mitä tuo poni riehu mut sillä oli virtaa ku käytiin tuolla pellolla
ja nanan piti vaan kävellä mutta nana halus juosta :D
piituu :3
joo hei nana ei yleensä tee tuommosta sillä oli vaan virtaa kauhiasti :s
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti