keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

nana oli hurjana !

 omk, en tiiä mitä tuo poni riehu mut sillä oli virtaa ku käytiin tuolla pellolla 
ja nanan piti vaan kävellä mutta nana halus juosta :D




piituu :3

joo hei nana ei yleensä tee tuommosta sillä oli vaan virtaa kauhiasti :s






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti