biancan tuloa :3 eilenki kattelin piksusta kuvia koko
illlan ja ihailin nana seinää :D ou millasia yhteiskuvia
poneista sitte saahaan :3 heii en oo laitellu noita
nanakenttä kuvia vielä tänne niin laittelen nyt ! (:
Tän kuvan jälkeen nana oli kiltti ja kaato mut :D:D:D
tää on kiva kuva nanasta ku se on tolleen hereillä mut mää oon sit iha kujalla nukkumassa :d
tämä on kans kiva kuva nanasta kun tässä on kiva kuvakulma ja nana näyttää hienolta :)
Noniin nana oppi tän tempun helposti ja nopeasti yhtenä iltana rapsuttelin sitä tuosta jalan yläpäästä ja se nosti jalkaansa niiin keksittiin siitä sit tuulin kaa opettaa tää temppu :D
täs sit on se nanan pusutemppu tosin toi on siitä ku se vasta kurottelee mun luo mut muuten se osaa tuon hyvin !
Joskus maastosta otettu randomkuva :D
© Venla M.
jooo en ossaa tästä kuvasta sanoa mitään xd
pitäähän sitä joskus venytellä ...
noniiin toi kysymys homma tuolla sivussa niin aattelin
nyt noudattaa sitä ja tehdä kaikki nuo mitä pittää !
x enemmän videopostauksia - 38% x
x nanan tallin esittelyä - 33% x
! teen vasta uudesta tallista !
x MYDAY - 33% x
x päivä kuvina - 27% x
x varustepostaus - 22% x
KIITOS !
kiitokset äänestäjille koitan parhaani mukaan
saada noi kaikki tehtyä ja videopostauksia
alkaa tulemaan nyt ! (: ja mydaytä !
jos huomenna jaksaisin ottaa kuvat varusteista
jatekisin varustepostauksen ! (:
JA VIELÄ ! kiitokset kaikille 21 lukijalle miten teitä on jo muka noin paljon kiitos ! ♥
♥: emu







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti