noniin menin tallille klo9 aikoihin otettiin nana sisälle ja harjattiin se sitten, raspattiin kans siltä ylimääräset irtokarvat poisa ! (: sit laitettiin poni jalähin rattastaa aluksi menin itsenäisesti mutta sitten yksi hanna (ei omistaja hanna) tuli opettamaan minua ja sit tunnista tuli oikein kiva! (:
toi este oli tosi kiva ja nana tykkäs !
gröhöm. toi oli tommonen iha jees este siinä okserin eessä 12m.
toi portti oli aluks vähä pelottava mut kyl siitä yli päästiin ! (:
pääsin menee myös remolla ja tipuin kahesti (y)
Emppu sulla on tosi hyvä istunta :) sovitte myös hyvin yhteen ! ;)
VastaaPoistakiitos ! (:
Poista