lauantai 14. joulukuuta 2013

Every time I close my eyes, it's like a dark paradise.

 
noniii sori tää hiljaisuus huomenna sit menossa tallille tyttöin kaa on vaa nii kylmä et kattoo mite jaksaa ratsastaa ku tullee niii perrrkelleeen kylmä mut kyl se siitä :)
 
<3
 


 
oon nyt eilisen ollu ronjal suoraa koulusta tulin ja annoin sille sen joululahjan :) semmone turkoosi/sininen 10mm venytys ja vissii tykkäs :D
tännäänki tulin aamupäivästä tänne ronjalle ja ollu tääl koko päivän :3
 
 
aika laimee postaus mut postaus silti :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti