huhhuh päivät on menny nyt tallilla ja kaikki on tillintallin !
alotin verkkaamalla normaalisti, nana oli ihan outolaiska ja välillä juoksi alta pois. Poni ei taipunu oikeen mihinkää suuuntaan niin aloin työskennellä ympyrällä ravissa ja lopuksi tein sit laukassa kahdeksikkoa. Lopuksi vaihdoin laukan vauhdista ja tunnin aikana ei tullut yhtäkään pukkia ! :)
Kengittäjä oli tiistaina sanonu kans et se epäilee et nana on tiineenä nyt pittää vaa ultrata tuo plösö jos sillä onki vauva masussa! :o
| -26c |
Käytiin janikan kaa juoksee palliponin kans :3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti