Se on kesä taas, aurinko paistaa, linnut laulaa ja voi ottaa chillii ranalla, tai sitten ei... Kesäloma alkoi oikeastaan tosi huonolla säällä! Ärsyttää kun ei voi olla pihalla mutta jospa tänään sää paranisi. Lauantaina päätimme tyttöjen kanssa lähteä Pudasjärvelle juhlimaan päättäreitä ja niinhän se sittern ilta sujahtikin Jyrkkäkoskella. Lauantain sää oli melko huono, mutta sisällähän sitä oltiin.
Videoita on enemmän kuin kuvia ja niitä videoitakin olis iha kivaa saada tänne blogin puolelle, mutta menee liian vaikeaksi niin en nyt jaksa. Mutta meininki oli katossa eikä olisi voinut olla kivempaa!
Tutustuttiin sit vaikka kuinka moneen uuteen ihmiseen ja seuraavana päivänä tuli kaveripyyntöjä facebookissa vaikka kuinka paljon. Jyrkälle tosiaan menimme 8 aikaan ja pois tultiin 2 jälkeen :)
Nämä kuvat sieltä discosta nyt meni jotenkin oudosti mutta etteköhän te huomaa että meno on ollut katossa :)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti