torstai 24. huhtikuuta 2014

kevättä rinnassa!


Hei kaikki ihanat lukijat! Ensinnäkin pahoittelen sitä etten ole postaillut nyt ainakaan kuukauden sisään ollenkaan. Elikkä kevät on alkanut loistavasti ja Nanakin on alkanut olla paljon paremmalla tuulella. Kuukauden sisällä on ehtinyt tapahtua paljon, ollaan tyttöjen kanssa oltu tallilla yötä ja käyty ratsastamassa vähänväliä. Lisäilen nyt kevään aikana otettuja kuvia ja lopuksi kuvia viikonlpusta, kun olimme tallilla yötä.



Menimme tänä päivänä jolta nyt tulevat kuvat on, niin menimme pellolla annan ja nooran kanssa, ratsuina toimi Jesse ja Nana. 

Lopuksi pääsin menemään kentällä vielä Jessellä pitkästä aikaa. Jesse oli ihan kiva.

Love is all that I need and I found it there in you'r heart. Anna ♥


Kokeilin Nanan kanssa nyt itkästä aikaa kramaaneja ja poni kulki aiva kauheen nätisti koko tunnin se oli kuulolla mutta ei liian laiska, se liikkui hyvin eteen, muttei juossut alta. Pitkästä aikaa olin oikeesti tyytyväinen tuntiin. Tehtiin vaihtoja, väistöjä, avoja ja sulkuja ja kaikki meni tosi hyvin. Enimmäkseen kitenkin pyrin ratsastamaan ympyröillä ja taivutella.



Kun sain ensimmäiset laukat nostettua niin nana oikein pinkaisi alta kun halusi mennä niin kovaa. Tulihan siinä naurettua aina välillä vaikka olin päättänyt oikeasti keskittyä ja ottaa tunnin todella vakavissaan :D Parissa nostossa Nana jopa pukitti vähän mutta enhän minä voinut suuttua kun muuten tunti oli mennyt niin hyvin.


Viime viikonlopun olimme tosiaan tallilla yötä ja oli erittäin hauskaa! Saimme lainata väinöä Perjantaina ja Lauantaina.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti