maanantai 22. heinäkuuta 2013

vuokraponi testausta !

tänään kävin siis testaa yhtä baron ponia ! baron on sellainen pieni ruuna poni (: aluksi haettiin poni tarhasta ja vähän kateltiin paikkoja, baron oli tosi kiva hoitaessa vähän ehkä äksy mutta johtu siitä että olin uusi :D nakattiin varusteet päälle ja emmi meni pihalla selkään, siinä kentällä emmi alkuverkkas ja  laukkas vähä et nään mmillanen poni baron on :D sit emmi otti pari hyppyä.



sit mää menin selkään ja baron oli semmonen aika reipas sai sitä pidättää välillä mut se silti pysy käsissä ravi oli aika pomppunen mut poniravi :3 sit laukka oli semmonen ihana keinuheppa laukka ♥
sit tosiaan aloin menemään ponilla pieniä ristikoita :D
90cm :3







sit lopuksi kävelin pois kentältä ja otettiin pari kuvaa baron oli tosiaan iha sika kiva !!



vietiin ponia tarhaan ja ei annettu se syyä niii se nakks makuulteen syömään xd 










ja ponin omistaa emmi ♥

6 kommenttia:

  1. missä talleilla käyt yleensä, ja kuinka usein? (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kivarilla tiistaisin, aaltokankaalla perjantaisin ja nanalla yleensä vklp (:

      Poista
  2. Heeei toi on kyllä 95 toi sinivalkone ;) söpöjä ootte!♥

    VastaaPoista
  3. Vuokraatksä tota nyt iha 'virallisesti'? Mitä Nanalle käy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis nana on nana se pysyy ikuisesti ! ♥ ja tuo on vähä semmosta pientä vaihtelua :D

      Poista