sit mää menin selkään ja baron oli semmonen aika reipas sai sitä pidättää välillä mut se silti pysy käsissä ravi oli aika pomppunen mut poniravi :3 sit laukka oli semmonen ihana keinuheppa laukka ♥
sit tosiaan aloin menemään ponilla pieniä ristikoita :D
| 90cm :3 |
sit lopuksi kävelin pois kentältä ja otettiin pari kuvaa baron oli tosiaan iha sika kiva !!
| vietiin ponia tarhaan ja ei annettu se syyä niii se nakks makuulteen syömään xd |
ja ponin omistaa emmi ♥

missä talleilla käyt yleensä, ja kuinka usein? (-:
VastaaPoistakivarilla tiistaisin, aaltokankaalla perjantaisin ja nanalla yleensä vklp (:
PoistaHeeei toi on kyllä 95 toi sinivalkone ;) söpöjä ootte!♥
VastaaPoistataanks :3
PoistaVuokraatksä tota nyt iha 'virallisesti'? Mitä Nanalle käy?
VastaaPoistano siis nana on nana se pysyy ikuisesti ! ♥ ja tuo on vähä semmosta pientä vaihtelua :D
Poista