tänään menin tallille 2 aikoihin ja sit hoijettiin nana ja nana oli iha super :3
sit menin kentälle ja nana oli vähä pörrönä :d
poni veteli omia taas laukkalähöissä ja nääi :DD
hassu nana :3 se meni välillä iha sikahyvin ja välillä pomppi :D
![]() |
| niin tosiaan poni oli pörrönä :D |
pääsin sit kokeileen ellaponia ! (: bella oli kiva se tuntu vaan nanan jälkeen sikapieneltä :3
no bella oli ihan superkiva hassu poni, haluun päästä jatkossaki menemään sillä ! (:
sit kokeilin myös tähteä ja seki oli iha super :3
en oikeen osannu mennää tähellä mut mitäspienistä :D
huomenna sit hyppään nanalla ja muuteki tallille yöksi ja nääi :3











Liityin! Liitykkö mun?
VastaaPoistahttp://hevoset-ja-milu.blogspot.fi/
http://hevoset-ja-milu.blogspot.fi/
VastaaPoistaIhana blogi, Kiva postaus<3
liityin lukiaksi tuossa mun www.Emmaratsastaa.blogspot.fi
VastaaPoista