perjantai 7. kesäkuuta 2013

nanalla vähä säätööö & muitten poien kokeilua !

tänään menin tallille 2 aikoihin ja sit hoijettiin nana ja nana oli iha super :3 
sit menin kentälle ja nana oli vähä pörrönä :d
poni veteli omia taas laukkalähöissä ja nääi :DD

 hassu nana :3 se meni välillä iha sikahyvin ja välillä pomppi :D
niin tosiaan poni oli pörrönä :D

pääsin sit kokeileen ellaponia ! (: bella oli kiva se tuntu vaan nanan jälkeen sikapieneltä :3 






no bella oli ihan superkiva hassu poni, haluun päästä jatkossaki menemään sillä ! (:

sit kokeilin myös tähteä ja seki oli iha super :3
 



  en oikeen osannu mennää tähellä mut mitäspienistä :D

huomenna sit hyppään nanalla ja muuteki tallille yöksi ja nääi :3

3 kommenttia:

  1. Liityin! Liitykkö mun?

    http://hevoset-ja-milu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. http://hevoset-ja-milu.blogspot.fi/

    Ihana blogi, Kiva postaus<3

    VastaaPoista
  3. liityin lukiaksi tuossa mun www.Emmaratsastaa.blogspot.fi

    VastaaPoista