keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

huonoja uutisia :'c

noniin en tiiä mistä aloittaisin .. muuten täs on menny päivät hyvin ja on saanu nauraa ja olla iloinen mutta sit tässä paripäivää sitten (maanantaina) kuulin että bianca on sairastunut niin pahaan kaviokuumeeseen että poni on luultavasti pistettävä mullan alle :'c </3
vaikken ponia tunnekkaan tuli kauhean paha mieli ja on vieläkin. muutenkin muutetaan nanan kanssa virppareilta aikasemmin pois tietyistä syistä, päätös on hannan että älkää luulko että teija häätää nanan aikaisemmin.

JA HEI TARVIMME APUANNE !
pitäisi löytää uusi seuraponi !
kriteerit:

poni:
- mielellään varusteet mukaan
- tamma
- 10-15v
- hinta max. 1500€

hevonen:
- mielellään varusteet mukaan !
- tamma
- säkä max. 150cm
- 10-15v
- hinta max. 2500€

jos tiedätte että jollain olisi poni myytävänä laittakaa viestiä Elluupp99@hotmail.com tai kommenttikenttään ! (: emu kiittää.

2 kommenttia:

  1. Tunnen Biksun! Se on mun hoitoponi ja sanon vaan, et se tosiaan on tosi huonona :(.. Arkoo takajalkoja kauheesti, muutenki huonossa kunnossa nyyten.. Tuolla Biksun sivulla on virheitä muuten, Biksun lempinimi on siis Biksu, 95cm ja 6.8.-93 syntyny. Mun blogissa on pari kuvaa siitä, jos haluut nähä?
    elamassamukanaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on oikeesti nyt tosi harmi ko se meni siihen kuntoon ): joo no ne nyt oli semmosii arvauksii, u know ? ja siis ois kiva nähä nuita kuvia käyn kurkkaamassa (:

      Poista