eli menin mantelilla tunnilla ja pni oli aivan huippu (:
pääs pitkästäaikaa meneen ponilla ja hypättiin semmosta jännää hommaa
en osannu ees mennä enää mansella ::D:D:D
| aika laama :3 |
nää on sieltä synttäreiltä sit (: siel oli kivaa olin vaan melkee kokoajan adan kans mut nojooo tulihan siinä
pari välikohtausta, mua ja veera vejeltiin turpaan ja sit meijä äiti kuuli siittä ja hommas mut ja veerat meille(:
mua ei ees hakattu niiin pahasti mut veera piestiin ihan kunnolla :c
onneksi nyt kaikki on kunnossa ♥
kohta me mennään sit tallille tyttöin kans ja jäähään sinne yöksi (:
miks teijät hakattii? ;oo
VastaaPoistaei sillä ollu ees mitään syytä, katto olivat pikkupienissään :d
Poista