tähä postaukseen laitan vanhojaki kuvia ku niitä on kertyny enkä oo niitä laitellu blogiin :)
pomppuponi :)
jessestäki on tullu nyt eloisampi vaan siitä on tullu vähä vaarallinen ... nanaki on nyt siirretty eri tarhaan kuu ei se ennää jessenkää kans voi olla...
lillasys <3
nää kuvat on sit tältä päivältä :)
tiäkkö että onko tää se nana joka on joskus ollu vuokatissa/sotkamossa :)?
VastaaPoistaen oo ihan varma mut voin ottaa sen tiedon selville ! (:
Poista