maanantai 4. marraskuuta 2013

paapenan

eilen oltiin adan ja ainon kaa tallilla ponit oli niin nätisti ja meni sika hyvin oon niin ilonen  nyt ! (:

 tähä postaukseen laitan vanhojaki kuvia ku niitä on kertyny enkä oo niitä laitellu blogiin :)



 pomppuponi :)



 jessestäki on tullu nyt eloisampi vaan siitä on tullu vähä vaarallinen ... nanaki on nyt siirretty eri tarhaan kuu ei se ennää jessenkää kans voi olla...

 lillasys <3
 nää kuvat on sit tältä päivältä :)




2 kommenttia:

  1. tiäkkö että onko tää se nana joka on joskus ollu vuokatissa/sotkamossa :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo ihan varma mut voin ottaa sen tiedon selville ! (:

      Poista