noniin nyt on lumet maassa jaa hieman surullinen fiilis syystä tai toisesta.. heppahommiaki tuli eilen tehtyy mut ei oo kuvii :d niin nyt teen tämmösen lifestyle postauksen pitkästä aikaa :)
käytiin tos adan kaa moikkaa robbee ja otettiin samalla 'taiteellisia' kuvia mun suruhetkistä :d
♥
kasvo väärään suuntaan, sen näki vanhemmatkin.
koulut ei sujunu, mikään ei muuttunu
väärä asenne, pääkoppa juuttunu
aina soittoin kotiin tapaamisia ku sopii
niistäkään ei aina opi.
♥
en muistele pahalla vaan päinvastoin
kanssas vaan niin kovasti olla mä tahdoin
kylmät kyyneleet vaa valuu mun kasvoil
taivas repes kahtia, siitä asti vettä satoi
kaatamalla, ja kaikki kaunis katosi
sinä päivänä kun meidän suhde hajosi
en pyydä muuta, mut haluun sut vaan takas
en arvostanu tarpeeks, oot silti mulle vieläki rakas.
♥
eiköhä nää sanat ala selittää jo aika paljo mistä tää mun angstikausi oon taas tullu
tuntuu vaa ettei kellää enää kiinnosta mun elämä ku kaikki vaa jauhaa paskaa
mut onneks mul on nää paremmat kaverit jotka ei missää vaihees hylkää vaik niil kui tekis mieli.
toivoisin.
♥
meil oli hyvii hetkii, ei yhtää huonompaa
siit on melkee vuos aikaa mut en voi unohtaa
muistan sun silmät, ne tuikki kuin tähdet
nyt mä itken iltasin ja kaipaan sun viereen
etsä enää palaa mut oot aina mun mieles
mietitkö mua, hei mietitkö meitä
mietitkö niit hetkii , niitä talviöitä ?
♥
sydän hakkaa rummun tahtiin,
vaikkei siit oo mitään jäljel.
kilpailuhenkee, ku haluun olla parempi
välil veän henkee, ja osaan pyytää anteeksi.
♥




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti