joo tosiaan verkkailin taas tuo loimi päällä ja menin normiverkat (:
| poni koikeili satulaa :3 |
joo en tiiä miten noi kuvat meni tolleen mut tosiaan sit mentiin kentältä laukanvaihtojen jälkeen pellolle leikkiin vähän ja oltiin siel aika kauan ja nana meni nätisti taipu ja kaikkee :D aapelillaki oli satula selässä tänään ekaa kertaa ja eise siihen mitenkään pahemmin reagoinu :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti