torstai 3. lokakuuta 2013

peltotyöskentelyä (:




 joo tosiaan verkkailin taas tuo loimi päällä ja  menin normiverkat (:


poni koikeili satulaa :3



joo en tiiä miten noi kuvat meni tolleen mut tosiaan sit mentiin kentältä laukanvaihtojen jälkeen pellolle leikkiin vähän ja oltiin siel aika kauan ja nana meni nätisti taipu ja kaikkee :D aapelillaki oli satula selässä tänään ekaa kertaa ja eise siihen mitenkään pahemmin reagoinu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti