vetiin alkuverkat toi loimiääl ku oli kylmä ja alkuverkaksi ravailin ja taivuttelin poni ravissa ja käynnissä molempiin suuntiiin ana oli hieman laiska niin kokoajan sai aktivoida ponia :D
sit aloin muka työskentelemään mut it aattelinki laukkailla vähä ilman käsiä ja tämmöstä :D
| laukanvaihot ei oikeen sujunu ... |
lopuksi verkkasin se viltti pääl vielä ja olin tosi tyytyväinen poniin ku vaihto laukat loppua kohden tosi hyvin (:
sit mentiin talliin ja otettiin naskilta satula pois ja lähettiin nanan ja aapelin kans mastoon kävelee (:
oon koko vklp tallilla yötä jos saan kaverin niin videopostausta siitä sitte ?
tosiaan oon kyl nyt muutenki koko loppuviikon nanaa liikuttamas :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti