keskiviikko 2. lokakuuta 2013

made to matter vai mite se meni ?

huhhuh tänään mentiin eka baronille sitte nanskille (: nana meni iha kivasti paria juttua lukuun ottamatta ...


vetiin alkuverkat toi loimiääl ku oli kylmä ja alkuverkaksi ravailin ja taivuttelin poni ravissa ja käynnissä molempiin suuntiiin ana oli hieman laiska niin kokoajan sai aktivoida ponia :D



sit aloin muka työskentelemään mut it aattelinki laukkailla vähä ilman käsiä ja tämmöstä :D

laukanvaihot ei oikeen sujunu ...



lopuksi verkkasin se viltti pääl vielä ja olin tosi tyytyväinen poniin ku vaihto laukat loppua kohden tosi hyvin (:





sit mentiin talliin ja otettiin naskilta satula pois ja lähettiin nanan ja aapelin kans mastoon kävelee (:










oon koko vklp tallilla yötä jos saan kaverin niin videopostausta siitä sitte ?


tosiaan oon kyl nyt muutenki koko loppuviikon nanaa liikuttamas :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti