sunnuntai 25. elokuuta 2013

tärisekö mä, vai onks se sittenki maa ?

wäwäwäwääää :3 kaikki on nyt tosi hyvin ja haluun niitä mielipiteitä kirottelenko tänne lifestyleeki vai ? (:: joo mut pahoittelut ku en oo kirjotellu ja nääi :d

no täs oon ollu tunnilla ja nanalla ja baronilla (:

nana
menin nanalla viikko sitten esteitä ja tänään menen liikuttaa sen (: & aapeli tulee tänään, jos joku ei tiedä kuka aapeli on niin se on nanalle uus lehmäkaveri 2v orishettis (:















rakas ♥ 1


















baron
baronilla kävin tässä viikolla nyt (: tais olla keskiviikko ja hyppäsin, elli rakens esteet, nosti iitä tarpeen mukaan ja kuvas ! :)



poni kielsi :D






korkeimillaan pääsin hyppäämään 110 ut siitä on video voisin teh koosteen vielä siitä :D

2 kommenttia:

  1. Ihanan värinen toi Nanan satulahuopa:) käy tsekkaa littlehorseblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. pistä aina väliin lifestylee nii ei ala kyllästyttää heppajutut. ;))

    VastaaPoista