no täs oon ollu tunnilla ja nanalla ja baronilla (:
nana
menin nanalla viikko sitten esteitä ja tänään menen liikuttaa sen (: & aapeli tulee tänään, jos joku ei tiedä kuka aapeli on niin se on nanalle uus lehmäkaveri 2v orishettis (:
| rakas ♥ 1 |
baron
baronilla kävin tässä viikolla nyt (: tais olla keskiviikko ja hyppäsin, elli rakens esteet, nosti iitä tarpeen mukaan ja kuvas ! :)
| poni kielsi :D |
korkeimillaan pääsin hyppäämään 110 ut siitä on video voisin teh koosteen vielä siitä :D
Ihanan värinen toi Nanan satulahuopa:) käy tsekkaa littlehorseblog.blogspot.fi
VastaaPoistapistä aina väliin lifestylee nii ei ala kyllästyttää heppajutut. ;))
VastaaPoista