maanantai 25. helmikuuta 2013

#10 ;) tavotteita

oon miettiny tässä mitä haluun ponin kaa saavuttaa ja mitä oon saavuttanu ! (:

haluun saavuttaa ~
- itellä etukeno pois !
- rennompi käsi ja jalat (:
- poni kulkis paremmin peräänannossa (:
- propleematon maasto !
- yhteistyö sujuisi paremmin

saavutettu ~
- uskaltautunut pellolle laukkaamaan
- kulkee jo jonkunverran peräänannossa (:
- oon oppinu menee pitkillä jalustimilla :3
- luottosuhde ♥

1 kommentti: