oon miettiny tässä mitä haluun ponin kaa saavuttaa ja mitä oon saavuttanu ! (:
haluun saavuttaa ~
- itellä etukeno pois !
- rennompi käsi ja jalat (:
- poni kulkis paremmin peräänannossa (:
- propleematon maasto !
- yhteistyö sujuisi paremmin
saavutettu ~
- uskaltautunut pellolle laukkaamaan
- kulkee jo jonkunverran peräänannossa (:
- oon oppinu menee pitkillä jalustimilla :3
- luottosuhde ♥
Video !
VastaaPoista