perjantai 14. helmikuuta 2014

Happy valentine's day ! ♥

Hyvää ystävänpäivää kaikki lukijat! Miten on ystävänpäivä mennyt? Itse en ystävänpäivästä perusta mutta nyt tämä ystävänpäivä oli parasta! Koko kaveriporukka oli kimpassa ja kaikilla oli kivaa :)


Koulun jälkeen menimme Adalle viettämään iltaa mutta loppuillasta oltiinki Saralla yötä. Otettiin adalla kuviaja tehtiin muutenkin kaikenlaista shaibaapaskaa.




breh ♥



Ystävänpäivä meni kaikinpuolin hyvin mukaanlukien extempore reissut ! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti