Hyvää ystävänpäivää kaikki lukijat! Miten on ystävänpäivä mennyt? Itse en ystävänpäivästä perusta mutta nyt tämä ystävänpäivä oli parasta! Koko kaveriporukka oli kimpassa ja kaikilla oli kivaa :)
Koulun jälkeen menimme Adalle viettämään iltaa mutta loppuillasta oltiinki Saralla yötä. Otettiin adalla kuviaja tehtiin muutenkin kaikenlaista shaibaapaskaa.
| breh ♥ |
| ♥ |
Ystävänpäivä meni kaikinpuolin hyvin mukaanlukien extempore reissut ! ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti